اما متاسفانه مشکل از طرز فکر ماست و اینکه اینگونه کلاس ها از پایه نبوده و خانواده ها هم متاسفانه اصلا اهمیتی قائل نیستند برای همین اون نتیجه ای رو که باید داشته باشه نداره چون ما همه مجبوریم اکثر برنامه هارو کنسل کنیم و دوباره به کنکور فکر کنیم و براش تلاش کنیم تا بتونیم دانشگاهی رو که خانوادمون میخواد قبول شیم...ولی با این حال بازماز زحمات شما معلم گرامی ممنونم..
یکی از دوبز...ما را در سایت یکی از دوبز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63